Споживач, спокусившись на рекламу, де йшлося про надання широкого спектру послуг і забезпечення доброго відпочинку, напередодні свого приїзду в санаторій оплатив ТзОВ «Трускавецьінвест» за чотири путівки 19 200 грн. Приїхавши на місце, він побачив абсолютно іншу картину. Судячи із заяви скаржника, на території закладу в період його заїзду проводилися ремонтні роботи, про що керівництво не обмовилося жодним словом, було брудно, багато сміття, шум.
Крім того, не працював СПА-центр, як було обіцяно, були відсутні умови для стоянки автомобіля тощо. І це при тому, що санаторій на рекламній продукції декларував себе, як "чотирьохзірковий”. У перший же день свого приїзду обурений та обдурений споживач відмовився від запропонованого відпочинку і одразу ж звернувся до управління у справах захисту прав споживачів з проханням допомогти повернути кошти.Відтак, начальник відділу управління Павло Світлик, який проводив перевірку в санаторії «Женева», переконався, що керівництво ТзОВ «Трускавецьінвест» справді не надало повної та достовірної інформації про умови проживання в санаторію, тим самим порушивши вимоги ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» та п. 1. 5 «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», затверджених наказом Державної туристичної адміністрації України від 16. 3.2004 року за №19.
"За результатами перевірки спеціалістів управління до ТзОВ «Трускавецьінвест» застосовано адміністративно-господарську санкцію на загальну суму 5, 8 тис. грн. Разом із тим, на припис управління щодо повернення коштів за невикористані путівки керівництво санаторію не реагує. Тому, відповідно до ст. 16 Цивільного кодексу України, управління порадило споживачеві звернутися до суду для захисту порушеного права, в тому числі, й шляхом подання письмової заяви до управління, або залученням управління як третьої сторони в судовому розгляді справи”, – зазначив начальник управління Павло Сосновський.
Рубрика: | Світ навколо | |
Додав: | Admin | |
Теги: |